Visar dina 5 senast tillagda varor, se alla i kassan.
Köpvillkor
BETALNING
Företagskunder betalar med kort, faktura eller e-faktura.
Vid köp med kort debiteras ditt konto vid beställningstillfället.
Vid fakturaköp skickar vi ut fakturan när varorna har levererats. Vi tar inte ut någon faktureringsavgift.
Betalningen ska vara oss tillhanda senast 30 dagar från fakturadatum. Vid försenad betalning tas lagstadgad påminnelseavgift samt dröjsmålsränta om 18 procent ut. Sedvanlig kreditprövning sker före leverans.
För privatpersoner erbjuder vi i samarbete med Klarna möjligheten att betala med fakturabetalning, delbetalning, kontokortsbetalning samt Klarna direkt.
LEVERANS FÖRETAG
Produkterna levereras direkt till den angivna leveransadressen i Sverige. Om du inte finns på plats vid leveranstillfället kontaktar DHL dig för ett nytt leveransförsök. Du kan nå DHL:s kundtjänst på nummer 0771-345345.
LEVERANS PRIVATPERSONER
Produkterna levereras till närmaste DHL-ombud. När paketet finns att hämta ut hos ombudet aviseras du per SMS. Skulle du inte få en avisering per sms kan du även hämta ut försändelsen genom att uppge sändningsnummer och uppvisa giltig ID-handling.
FRAKTKOSTNAD
68 kr exkl moms (85 kr inkl moms). Fri frakt på alla beställningar över 795 kr exkl moms (995 kr inkl moms).
LEVERANSTID
Leveranstiden är normalt 1-2 arbetsdagar för lagerförda varor.
Om produkterna ej finns i lager är leveranstiden cirka 5-15 arbetsdagar.
Köparen har ansvaret för att leverans- och faktureringsuppgifter meddelas SwedOffice.se vid förändringar.
RETURER
Retur av fakturerade oskadade varor ska ske inom 20 dagar från ankomstdag med varan i originalskick och i originalförpackning. Frakt betalas av köparen. En beställningsvara har begränsad returrätt och en specialbeställd vara har ingen returrätt alls.
Kontakta vår kundtjänst för mer information om tillvägagångssätt.
REKLAMATIONER
Reklamation av felleveranser eller felaktiga varor skall ske inom 7 dagar från ankomstdag.
Transportskador måste anmälas på ankomstdagen, helst direkt till transportören vid mottagandet.
Kontakta vår kundtjänst för mer information om tillvägagångssätt.
ÅNGERRÄTT PRIVATPERSONER
Som privatperson har du 14 dagars ångerrätt från dess att du mottagit din beställning på köp gjorda via distans. Ångerrätten regleras i Distans- och hemförsäljningslagen (2005:59). För att nyttja din ångerrätt behöver du ångra dig muntligen eller skriftligt inom 14 dagar från att du mottagit din beställning. Detta skall göras till vår kundtjänst på telefonnummer 08-24 50 55, eller via e-mail till info@swedoffice.se. Du står själv för returfrakten och ansvarar för att produkten är väl paketerad. SwedOffice återbetalar ångrade köp så snart som möjligt efter mottagen retur.
FÖRBEHÅLL
Vi reserverar oss mot eventuella felaktigheter på webbplatsen, utgående artiklar samt slutförsäljning.
Företagskunder betalar med kort, faktura eller e-faktura.
Vid köp med kort debiteras ditt konto vid beställningstillfället.
Vid fakturaköp skickar vi ut fakturan när varorna har levererats. Vi tar inte ut någon faktureringsavgift.
Betalningen ska vara oss tillhanda senast 30 dagar från fakturadatum. Vid försenad betalning tas lagstadgad påminnelseavgift samt dröjsmålsränta om 18 procent ut. Sedvanlig kreditprövning sker före leverans.
För privatpersoner erbjuder vi i samarbete med Klarna möjligheten att betala med fakturabetalning, delbetalning, kontokortsbetalning samt Klarna direkt.
LEVERANS FÖRETAG
Produkterna levereras direkt till den angivna leveransadressen i Sverige. Om du inte finns på plats vid leveranstillfället kontaktar DHL dig för ett nytt leveransförsök. Du kan nå DHL:s kundtjänst på nummer 0771-345345.
LEVERANS PRIVATPERSONER
Produkterna levereras till närmaste DHL-ombud. När paketet finns att hämta ut hos ombudet aviseras du per SMS. Skulle du inte få en avisering per sms kan du även hämta ut försändelsen genom att uppge sändningsnummer och uppvisa giltig ID-handling.
FRAKTKOSTNAD
68 kr exkl moms (85 kr inkl moms). Fri frakt på alla beställningar över 795 kr exkl moms (995 kr inkl moms).
LEVERANSTID
Leveranstiden är normalt 1-2 arbetsdagar för lagerförda varor.
Om produkterna ej finns i lager är leveranstiden cirka 5-15 arbetsdagar.
Köparen har ansvaret för att leverans- och faktureringsuppgifter meddelas SwedOffice.se vid förändringar.
RETURER
Retur av fakturerade oskadade varor ska ske inom 20 dagar från ankomstdag med varan i originalskick och i originalförpackning. Frakt betalas av köparen. En beställningsvara har begränsad returrätt och en specialbeställd vara har ingen returrätt alls.
Kontakta vår kundtjänst för mer information om tillvägagångssätt.
REKLAMATIONER
Reklamation av felleveranser eller felaktiga varor skall ske inom 7 dagar från ankomstdag.
Transportskador måste anmälas på ankomstdagen, helst direkt till transportören vid mottagandet.
Kontakta vår kundtjänst för mer information om tillvägagångssätt.
ÅNGERRÄTT PRIVATPERSONER
Som privatperson har du 14 dagars ångerrätt från dess att du mottagit din beställning på köp gjorda via distans. Ångerrätten regleras i Distans- och hemförsäljningslagen (2005:59). För att nyttja din ångerrätt behöver du ångra dig muntligen eller skriftligt inom 14 dagar från att du mottagit din beställning. Detta skall göras till vår kundtjänst på telefonnummer 08-24 50 55, eller via e-mail till info@swedoffice.se. Du står själv för returfrakten och ansvarar för att produkten är väl paketerad. SwedOffice återbetalar ångrade köp så snart som möjligt efter mottagen retur.
FÖRBEHÅLL
Vi reserverar oss mot eventuella felaktigheter på webbplatsen, utgående artiklar samt slutförsäljning.